Для педагогів



Результат пошуку зображень за запитом "картинки дисципліна у класі"
Поради вчителю "Дисципліна у класі"
*Установіть межі дозволеного, еталони поведінки учнів для стандартних ситуацій (як входити у клас, як сидіти, відповідати на запитання, прибирати книжки тощо). Зробити це треба, перш ніж ви почнете стежити за дотриманням порядку.
Поводьтеся так, щоб учні відчували, що ви керуєте навчальним процесом, при цьому всіляко стимулюйте їхню активність.
*Стежте за своєю мовою, розмовляйте завжди повільно, спокійним голосом.Не відволікайтеся на незначні порушення, моралізування. Урок - це не арена для з'ясування стосунків.
*Дотримуйтеся доброзичливого, мажорного тону, будьте уважні до кожного учня. Надавайте необхідну підтримку, відзначайте успіхи, створюйте життєрадісний, оптимістичний настрій у класі.
*Стежте за правильністю постави, проводьте фізкультхвилинки.
*Давайте учням частіше працювати у групах - це може бути стимулом до зайнятості кожного, запорукою хорошого настрою і доброзичливої поведінки.
*Створюйте такі умови, щоб важкі, слабкі діти могли почуватися лідерами.
*Не принижуйте учнів, не вдавайтеся до образ, сарказму. Гнів, дратівливість, імпульсивність не сприяють зміцненню дисципліни й авторитету вчителя.
*Будьте привітними, але враховуйте, що фа­мільярність може призвести до неповаги.
*Не виявляйте антипатії до важких учнів, сподіваючись від них поганої поведінки. Діти від­чувають скептичне ставлення до них і часто поводяться відповідно до ваших очікувань.
*Не допускайте появи «улюбленців», це створює зайві проблеми, ускладнює стосунки в колективі.
*Умійте керувати емоціями, знайте ціну кожному слову, тонові.
*Не соромтеся виявляти почуття гумору. Можна посміятися і з себе, адже ви не вважаєте себе досконалим. Проте не можна висміювати учнів.
*Не забудьте привітати дитину з днем народження.
 *Підтримуйте контакт із учнями поза уроками, на заняттях гуртка, позакласних заходах, спільних походах.
*Зміцнюйте зв'язки з батьками, намагайтеся отримати від них підтримку.
*Робіть виклад матеріалу яскравим, захоплюйте учнів за допомогою   різноманітних методів, наочності та змістовності.  

Рекомендації для вчителів: що необхідно

враховувати при виставленні оцінок школяреві 

Розвивайте  у дитини мотив досягнення успіху: він відіграє важливу роль у процесі формування самооцінки та рівня домагань. Якщо школяр постійно не справляється із завданням, одержує низькі оцінки, мотив досягнення успіху в нього значно послаблюється. Спочатку виникає негативне невротичне переживання, потім — байдуже ставлення до негативної оцінки. Як наслідок — ціннісна переорієнтація особистості.

Для запобігання цьому явищу можна використовувати такі прийоми:

·       школяреві з поганою успішністю, низькою самооцінкою, різким зниженням мотиву досягнення успіху доручають допомогти однокласнику з подібними проблемами. Це змінює на краще соціально особистісну позицію дитини, характер її діяльності, ставлення до самої себе;

·       дитині пропонують побути у ролі вчителя — відбувається підвищення самооцінки через прийняття позиції вчителя, що є передумовою для поліпшення рівня власної навчальної діяльності, зміни ставлення до неї.

 Підходьте до оцінювання дитини індивідуально — з урахуванням можливостей особистості. Індивідуальний підхід до школяра передбачає:

·       врахування емоційного стану кожної дитини та її можливостей;

·       доброзичливе ставлення до дитини;

·       обґрунтування виставленої оцінки;

·       гарантування успішного виконання навчального завдання;

·        акцентування уваги колективу класу на успіхах товаришів.

 Оберігайте почуття дитини — оцінка, що стосується її особистісних якостей, не повинна озвучуватися привселюдно.

Пам’ятайте, що оцінювання має подвійну спрямованість: з одного боку — на школяра, з іншого — на вчителя. Майстерність оцінювання є одним із провідних критеріїв професійної майстерності вчителя.

Розвивайте  у дитини мотив досягнення успіху: він відіграє важливу роль у процесі формування самооцінки та рівня домагань. Якщо школяр постійно не справляється із завданням, одержує низькі оцінки, мотив досягнення успіху в нього значно послаблюється. Спочатку виникає негативне невротичне переживання, потім — байдуже ставлення до негативної оцінки. Як наслідок — ціннісна переорієнтація особистості.


Чути себе: як боротись з професійним вигоранням у вчителів



                    



 Короткі поради, як боротись з вигоранням



Немає коментарів:

Дописати коментар